Zodpovězené dotazy

 

Dobrý den,

jsem majitelem vozu Fiat Linea 1.4 8V rok výroby 2006/2007. Asi před týdnem po najetí cca 67 500 km se mi objevuje hláška Service coupon exired a svítí kontrolka servisního klíče. Auto mám z druhé ruky a nemám již na něj záruku, takže nechci jezdit na pravidelné prohlídky. Nicméně, co se stane s vozidlem, když budu kontrolku ignorovat? Je zde i nějaká možnost signalizaci dané kontrolky odstranit?

 

Kontrolku lze ignorovat, kromě vlastní signalizace neovlivňuje další systémy vozidla. Signalizaci lze vypnout pouze nastavením periody příští servisní prohlídky v řídící jednotce pomocí originální diagnostiky. Cena tohoto zásahu je 500,- Kč. Zcela funkci tohoto systému vypnout nelze.

Dobry den, vlastnim auto FIAT Doblo 1,9D rok 2001 a zniceho nic se zacala projevovat zavada typu ABSOLUTNIHO VYPADKU motou. Nekdy dochazi jen ke kratkodobemu vypadku na 1 sekundu a nasledne se motor znovu rozbehne , ale vetsinou to konci absolutnim zhasnutim auta a jeho odstavenim mimo provoz. Nekdy staci znovu nastartovat a vse bezi, jindy ale auto ani nenastartuje. Po nekolika hodinach klidu opet naskoci. Mate s timto nejakou zkusenost?? Dekuji za radu

 

Problém může způsobovat závada snímače otáček, snímače polohy rotoru čerpadla, popř. závada el. instalace, ukostření, uvolněný kabel napájení, apod.. Pomůže diagnostický test řídící jednotky motoru, nejlépe v okamžiku projevu závady.

Dobrý den,

jak často se mění rozvody (řemen,kladky,vodní pumpa..) na Alfě 156 rv.03 1.9JTDm 16v 103Kw ? V příručce je uvedeno každých 120 tis, jinde je zase uvedeno 60 tis.. co je tedy správně?

Děkuji

 

Doporučuje se, i vzhledem k podmínkám provozu/prašnost,styl jízdy,apod/ provádět výměny těchto součástek při výměně rozvodového řemene kolem cca 90 -100 t.km.

Alfa Romeo Brera 3,2 24V 191kW rok. 2008
Najeto 35000Km.
Sporadicky je závada P0300, P0301.
Výměna svíček, kontrola cívek, prohozeny mezi sebou.
Hodnoty všech 4 lambda sond dle KTS OK.
Závada v diagnostice Bosch KTS 520 je stále stejná.
Studený start-neklidný volnoběh.
Jinak se rozsvítí kontrolka motoru.
Auto, dle majitele jede stále stejně. Mě se ale zdá výkon na 191kW malý. Auto jede po rovině max 200-210Km.
Prosím o radu kde hledat.
Děkuji Milan

 

Bosch je univerzální diagnostika bez možnosti aktualizace software vozidla. Pro podrobnější diagnostiku navštivte značkový servis.

Dobrý den,mám Fiat Stilo 1.2,r.v.03.Můj dotaz se týká systému ASR.Ačkoliv je před startem indikována funkce tohoto systému,nemám pocit,že by při rozjezdu v mírném svahu na vlhkém trávníku při prokluzu kol systém pomáhal,kola se protáčejí.Není žádný rozdíl mezi aktivovaným a deaktivovaným stavem,kontrolka neproblikává.Je to odstranitelná,nenákladná závada?Děkuji.

 

Bez provedení diagnostického testu řídící jednotky nelze funkci ověřit./cena 500,-Kč/

Dobrý den, mám Fiat Stilo 1.4 benzín,rok výroby 2003.
Mám problém. Při nastartování mi skoro vždy displej napíše hlášku Brke fail lamp a rozsvítí se kontrolka závady, která stále svítí. Což zřejmě znamená chybu na brzdových světlech. Vozidlo jsem měl v servisu, kde mi bylo sděleno, že žárovky a brzdová světla jsou v pořádku. Diagnostika proběhla také bez závad. Děkuji Radek.

 

Pokud jsou brzdová světla osazena správnými žárovkami (s předepsaným příkonem), bude problém s největší pravděpodobnosti přímo v přístrojovém štítu. V každém případě doporučujeme nejprve provést diagnostický test systému komunikace jednotlivých řídících jednotek.

Dobrý den, mám Fiat doblo 1,2 sx rok výroby 2003.
Mám problém. Když je motor studený nechce naskočit až na několikátý pokus se to povede a vypadá to jako kdyby startoval na 3 válce. Po zahřátí startuje normálně (hned na poprvé) po vychladnutí se věc opakuje. Vyměnil jsem svíčky i kabely k nim. Na diagnostice se ukázalo akorát p0300 (chyba zapalování). S pozdravem Ambros


Problém může být způsoben vadným těsněním hlavy válců, doporučujeme nejprve prověřit jeho těsnost pomocí analyzátoru obsahu CO v chladícím okruhu. Pokud jím nedisponujete, zjednodušeně zkuste vymontovat před startem svíčky a prověřte, zda nejsou mokré, což ale nemusí vždy simulovat stav podmínek startování, které popisujete.
Dále může být problém způsoben např. závadou koncového stupně zapalování, který je součásti řídící jednotky motoru. Pro toto zjištění proveďte podrobnou značkovou diagnostiku motoru.

 

 

Problém může být způsoben vadným těsněním hlavy válců, doporučujeme nejprve prověřit jeho těsnost pomocí analyzátoru obsahu CO v chladícím okruhu. Dále může být problém způsoben např. závadou koncového stupně zapalování, který je součásti řídící jednotky motoru. Bez provedení diagnostiky motoru nelze závadu blíže určit.Problém může být způsoben vadným těsněním hlavy válců, doporučujeme nejprve prověřit jeho těsnost pomocí analyzátoru obsahu CO v chladícím okruhu. Dále může být problém způsoben např. závadou koncového stupně zapalování, který je součásti řídící jednotky motoru. Bez provedení diagnostiky motoru nelze závadu blíže určit.

Dobrý den, jde o Fiat Bravo 1,9TD100s, pokud existuje nějaký fígl jak vyměnit alternátor budu moc rád když mi poradíte, spodní čep, řídicí čep, poloosa je demontována a přesto chybí pár milimetrů aby šel alternátor vytáhnout.
A ještě jeden dotaz k Unu 0,9, nevím co to je,je to nějaká skládačka, v TP je uveden motor 0,9, shořelo těsnění pod hlavou kde bych našel na bloku motoru nebo na hlavě nějaké typové označení, popřípadě kód motoru abych podle těch parametrů mohl objednat těsnění pod hlavu?Auto je s plynem oprava se tedy stále vyplatí.Děkuji Robert.


Co se týká demontáže alternátoru, někdy je potřeba uvolnit držáky motoru, a motor posunout potřebným směrem. 
Typové označení níže uvedeného motoru by mělo být na bloku motoru pod hlavou válců ze strany řemenic, popř. z přední strany od chladiče.

Co se týká demontáže alternátoru, někdy je potřeba uvolnit držáky motoru, a motor posunout potřebným směrem.
Typové označení níže uvedeného motoru by mělo být na bloku motoru pod hlavou válců ze strany řemenic, popř. z přední strany od chladiče.Co se týká demontáže alternátoru, někdy je potřeba uvolnit držáky motoru, a motor posunout potřebným směrem. Typové označení níže uvedeného motoru by mělo být na bloku motoru pod hlavou válců ze strany řemenic, popř. z přední strany od chladiče.

Dobrý den. Mám zájem o koupi ojeteho vozidla Fiat Stilo 1,4i vin:ZFA19200000572766. Našel jsem ho v autobazaru Licar Ostrava a z fotografie (servisní knihy) jsem se dozvěděl, že vůz byl pravděpodobně zakoupen a servisován ve vašem autosalonu. Před případnou koupí bych rád získal bližší informace o tomto vozidle. Je možné od vás získat nějaké informace o vozidle a případně si i objednat výpis o jeho stavu? Nejde mi o poradu ohledně výhodnosti koupě (toto Stilo v provedení hatchback jsem našel na internetu jako jedno z nejdražších),ale vozidlo bude používat má žena s dítětem a proto bych se nejprve rád přesvědčil o pravém stavu vozidla. Předem Vám děkuji za informaci a přeji hezký den Lisák Jan.


Uvedené vozidlo bylo u nás servisováno do 40 000km.  Poslední servisní prohlídka (po 40 000km) byla provedena dne 5.3.2009.

Dobrý den, mám vůz FIAT stilo 1.6 benzín, r.v.2004. Mám delší problém s provozem motoru. Často se mi spouští kontrolka motoru a odpojí mi to ESP a ASR (ASR,ESP,engine fault) na diagnostice mi to hlásí závadu P0202 - vstřikovač - porucha obvodu válce 2 - důvodem chyby je to, že jednotka získala velmi vysoký signál z čidla. Můžete mi poradit, jak odstranit tuto závadu? na co se zaměřit...Vstřikovače mi testovali v neptun-harfa.cz a jsou O.K. Děkuji


Problém může být způsoben závadou vstřikovače (mechanickou nebo elektrickou), závadou kontaktu konektoru vstřikovače, závadou el. instalace mezi řídící jednotkou a vstřikovačem (přerušený obvod nebo porušená izolace), popř. vadnou řídící jednotky motoru. Bez provedení podrobné značkové diagnostiky v okamžiku projevu problému, nelze bohužel závadu blíže určit.

Dobrý den,
Mám alfu 156 1.8 TS rok.97 najeto 213 000 km.Mám takový problém
Rozsvítila se mi kontrolka vstřiků auto za studena střílelo a netáhlo,cukalo do 3 tisíc otáček pod 3 tisíc prostě mrtvé. Diagnostika ukázala vadné čidlo polohy váčky. Rozvodový řemen byl nějak volný. čidlo bylo vyměněno + rozvody udajně byli skočené o zub. Po výměně pořád to stejné akorát už kontrolka vstřiků nesvítí. Vyměnil jsem svíčky original NGK. Váha vzduchu OK Lambda OK. Nic nepomohlo. kabely ke svíčkám ok. Tlaky ve válcích 12,5 BAR.. Nevím už si rady. Může to být že jsou špatně nastavené rozvody ?? Jestli to nedokáže té posoudit bez prohlídky vozu tak bych přijel


Problém může být způsoben jak nesprávným nastavením rozvodu, tak např. vadnou váhou vzduchu. Doporučujeme nejprve provést dynamický diagnostický test řídící jednotky motoru, vč. kontroly množství nasávaného vzduchu a dalších parametrů za jízdy, pod zátěží. Správná funkce váhy vzduchu, lze ověřit pouze za jízdy, protože její závadu řídící jednotka většinou sama nevyhodnotí jako chybu a neprovede zápis do paměti závad.

Dobrý den.Chtěl bych se zeptat lze-li na Grande Punto 1.2, r.2007 namontovat světla pro denní svíceni.Na jak dlouho je třeba přistavit vozidlo k montáži a za kolik. Děkuji za odpověď.Lichý


Pokud máte vozidlo s mlhovkami, nenacházíme již  pro montáž těchto světel prostor

Dobrý den,
U Punta 1,2 rv.2010(35000km)se při nerovnostech na silnici ozývá takové "vrzání" od zadní nápravy.Při větším zatížení je to znatelnější.Čím by to mohlo být?Děkuji

10.04.2013
Vrzání může být způsobeno např. vadnými tlumiči pružení, pryžovým uložením vinutých pružin zad. tlumičů, držáky lanovodů ruční brzdy atd. Bez provedení kontroly podvozku na zvedáku, nelze závadu blíže určit.

Dobry den,mam fiat stilo mw 1,6 16v r.v.2003,najeto 168000 km.Mam dotaz na olej,predchozi majitel tam daval OMV bixxol 10w40,ma jeste smysl prejit na selenii?

 

Při těchto ujetých kilometrech vyměňujte olej co 10000 km a pokud si to Vaše auto svými službami zaslouží, klidně mu dopřejte kvalitu Selenia - testováno na Fiatech. Oleje OMV jsou cenovou alternativou, kterou někteří majitelé vozidel požadují.

Dobrý den,jak řešíte studený spoj v ŘJ?Mám na Stilu stejnou závadu zmiňovanou níže,(zhasínání motoru za jízdy).Děkuji


Závady řídících jednotek řešíme jejich výměnou kus za kus /repase se zárukou/ nebo za zcela novou.

AF CENTRUM

Autorizovaný prodejce vozů Alfa Romeo, Jeep, Fiat a Lancia.
Servis vozidel, lakování vozidel.

Provozní doba servis:
Po-Pá: 6.30-17 hod
So: 8-12 hod
(prodej ND zavřeno)

Prodej nových vozidel, autobazar:
Po-Pá: 8-17 hod
So: 9-12 hod

 

Kontakty